veel Jõuluni

17. veebr 2009

Uus telekas


Uus telekas
Täna käisime ostmas uut telekat poest . Mees oli nii vastu algul. Ma juba tean seda, et ta kardab kõiki uusi asju . Sama oli arvuti ostmisega ka, et oli algul vastu, nüüd ei saa arvuti juurest äragi …Mehed on mehed ……

Ma juba mitu päeva tagasi hakkasin rääkima, et nüüd, kui tuleb vaba päev, siis
lähme ja ostame ära, aga kohe hakkas vingus nägu tegema ja sain aru, et ei ole vaimustuses. Et miks mul ikka seda vaja on?

Noh ma ju ei näe sellest pisikesest- mis mul praegu on. Alguses tegi ettepaneku, et vahetame tema suure teleka vastu, tema ju vaatab ainult numbreid, saateid ei vaata, välja arvatud spordiülekanded, aga siis jälle ei saanud kontrollida, et kas mu pisike telekas näitab neid teksti tv asju ja numbreid, sest teleka puldi patarei on kolm aastat juba tühi olnud ja sellist uut kandilist patareid meil ei olnud, poes maksis see 10 eurot ja mees käis eile poes, aga seda ei raatsinud osta .

Proovisin siis ikka rääkida pehmeks, sest ei taha ise ka minna ostma, kui mees vastu ja kui ta juba natukenegi hakkas sulama, siis kohe riided selga ja poodi minek, mis sest ikka edasi lükata .

Poes oli ikka valik nii suur, et kohe pidi abi paluma, et keegi tuleks ja tutvustaks. Kohe oli armas neiukene seal ka abiks ja aitas välja valida . "Samsung "televiisori, suure ekraani ja hästi õhukese … ekraani suurus on 82 x 45cm issand kui suur on ju. Tegime paberid valmis järelmaksuga 4-ks kuuks. Pakkus veel ekraani puhastamisvahendit ja kindlustust.
Siis ostsin veel samast poest mahlapressi.  Seda olen ka juba ammu tahtnud…

Õues töömees aitas Eerol laadida pappkasti telekaga autosse, oli tükk tegemist enne kui sai sisse, päris suur kast oli . Aga lõpuks mahtus ikka taha ära, minu press ka .. Kodus hakkasin karpi lahti pakkima … välja ilmus ilus must telekas . muud ma esialgu teha ei osanudki ja helistasin naabrimehele kes lubas appi tulla, tema lülitas ka sisse ja otsis kanalid valmis ja siis sain hakata uut telekat vaatama . Aga enne seda oli vaja koristada kõik prahid papid kiled …

Dvd mängija on ka nüüd järgi lülitatud ja saab suurelt ekraanilt videosid vaadata … hästi mõnus küll.








Kommentaare ei ole: