veel Jõuluni

18. dets 2010

Kaarte jõuludeks

 

 
Häid Jõule
 
 
 
 
See kaart on Hämeenlinnas elavalt  sõbrannalt Anjalt  ,ta elas enne minu naabermajs aga nüüd
kolis natuke kaugemale, aga oleme ikka teineteisel külas käinud ,Anja on väga tore käsitööinimene..
 

See ilus kaart on tulnud Sinikalt, kellega olin koos tööl
 Hämeenlinnas hooldekodus.. Ka Sinikka teeb kõik oma
kaardid ise ...

Selle ilusa kaardi saatis mulle Võhmast  minu klasijuhataja Ingrid, 
 kes on mulle  kõige armsam ja parem õpetaja olnud.


Kungiselt  töökaaslaselt  Margelt  kaart on nii ilus lumine .
Marge on minul külas käinud  ja Soomes koos mehega tööl
olnud ja maitsnud  seda Soome elu häid ja halbu külgi .
Marge kaardi taga oli ka imeline luuletus :

Ei taha karda ja kingisadu,
vaid väikseid lumiseid metsaradu,
Soovin, et õnn oskaks tulla ja avada ust ,
et tuba ja õu saaks täis armastust .
Jõuluõhul näed taevas sa tähtede pidu,
kuuled kuljuste häält,saani naksatust .
Rullub lahti su ees kogu jõuluilu,
täis unistusi ja armastust .



Maria, kes oli samuti töökaaslane  Hämeenlinna
hooldekodust saatis selle lühtriga armsa kaadi.  


Pillekese-sõpsukese poolt  saadetud kaart  Pärnust

See on Marju saadetud kaart Lõhaverest .
Marju oli minu kõige esimene pinginaaber
Soomevere Algkoolist
Nii et oleme tuttavad juba  1. septembrist 1963 aastast


Edalt ja Lembitult Tallinast , Edaga elasime koos Pisi Peda ühikas , on väga palju ühiseid mälestusi noorpõlvest .



Maie on väga tore sõbranna Võhmast . Tuli välja, et oleme temaga elanud koos samas majas ka Viljandis kuid siis ma ei tundnud teda , Nüüd elavad koos Velloga Võhmas ja minu ema lähedal


Marjalt ja Hannult Hämeenlinnast . Marjaga kohtusin ka esimestel kuudel kui Soome kolisin ta oskas natuke vene keelt ja sain suhelda .... kuna Soomet siis veel ei puhunud


Ema kõige parim sõbranna Valja Paaksimast saatis sellise ilusa lindudega kaardi



 
 
 
 
Ja minu parima sõbranna Silvi poja Viljari perelt tuli kaart ja kalender poiste pildiga ,nii armas
Siin on Glen Markus ja Cristofer  Nii suured juba ....  alles mul oli kaart kus Glennu oli veel üksinda ja nüüd juba suur venna .

Kommentaare ei ole: