veel Jõuluni

30. nov 2013

Jõuluuuring


Vastab Liana , minu esimesi sõbrannasid Rates

 


1.                        Mida Sulle tähendavad jõulupühad ?

Nüüd, kui laps on suur ja lapselapsi pole, jõulud on lihtsalt üks päev, kui saab süüa hääd Eestimaa sööki, sealiha ja hapukapsast.

2.                        Kus veedad tavaliselt jõulusid ?

Kuidas kunagi, kui soojal maal ei ole, siis emme ja pojaga Eestis võimalusel.

3.                        Kellega koos veedad tavaliselt jõulusid ?

Kas siis elukaaslasega või kodumaa perega

4.                        Mis  kuulub alati sinu jõulutraditsioonide hulka ?

Jõulusöögid :  verivorst, sealiha ahjupraad, kartul, hapukapsas, mädarõigas, sült.

5.                        Milised  jõulutraditsioonid on pärit lapsepõlvest?

Tänapäeval traditsioonid puuduvad. Kui poeg oli väike, siis oli meil kingikott ukse taga igal aastal või tuli jõuluvana.

6.                        Kas lapsepõlves peeti teie kodus jõulusid või näärisid ?

Jõulud, minu vanaema oli väga Eesti meelne, kuulas ameerika häält ja soome raadiot.

7.                        Kas külastad jõulude aeg kirikut ?

Võimalusel alati, mulle meeldib öömissal käija ja pärast kiriku suruniaias küünlaid süüdata.

8.                        Mida tunned kui jõulude aeg pole lund ?

Olen selle üle väga, väga, väga õnnelik, jumaldan rohelisi jõule, kui ilm on soe. Midagi paremat ma ei oskakski jõulukingiks soovida - imeline.

9.                        Kas saadad jõulukaarte postiga või  saadad sõnumeid ?

Saadan nii kaarte, kui ka sõnumeid ja e- kaarte

10.                      Millised jõuluroad  on alati sinu laual ?

Vastus on number 4 küsimuse all.

11.                      Kas jõuluroad  teed ise -või ostad  poest ?

Absoluutselt kõik teen ise.

12.                        Kas muretsed kingitused varakult või käid viimasel minutil  poodides jõuluväljamüükidel ?

Me ei osta kingitusi

13.                        Kas jõulusaunas käimine on sulle tähtis ?

Ausalt ei ole seda kommet kunagi olnud. Jõulud on ikkagi rohkem söömise ja rahunemise aeg.

14.                      Kas ootad jõuluvana ja jõulukingitusi?

Ammu enam mitte, ma ütlen ikka ja alati kõigile, ma ei taha midagi, mul on kõik olemas. Parem sööme hästi.

15.                      Kas oled olnud see aasta  hea ”laps”

No natukene ikka :)

 
 
 

Kommentaare ei ole: