veel Jõuluni

25. dets 2017

25. d e t s e m b e r

Jessus kaks päeva on möödunud niikiirelt,  et pole saanud kirjutada midagi, olen rohkem lugenud ja muud teinud, kui kirjutanud siia minu kaunisse jõulublogisse  
23. oli Soomes  AATONAATTO . see on siis eesti keeles Suur Reede ....  oli veel  koristamist  ja söögivaaritamist ja  siis pühapäeval oli siis 4 advent    

  Eile oli siis jõululaupäev ja saunaskäik , jõululaud ja kingitused . Oi nii nii põnev . Olime Eeroga kuuse all ja avasime pakke , pabereid oli samapalju kui Oskar  siin olles pakke avas ...
 
see pakkide pakkimine on ikka nii  ilmaasjata töö aga pakkimata ka ei saa jätta sest pool rõõmust tuleb sellest. et pakke avada on nii tore .. ja kui on veel väga ilusti pakitud siis on ikka endal .kui pakkijal. veel parem meel, kui sellel lahtirebijal ... 
 Igal pool räägitakse  taaskasutusest, aga ikka ostetakse iga aasta tohutus kogustes pakkepaberit ja tsellofaani ja siis visatakse minema, sama kui rakettide ostmine, mis on täiesti ülearune ... 

 Nii toredad kingitused olid see aasta ka Eero oskab mul täitsa üllatada ...  see aasta kinkis mulle Kalevala ( see on Soomes väga  kuulus ja trendikäs  ehtefirma )   LUMIKUKKA  ( s.t LUMELILL ) kõrvaehted ..  Täiesti fantastiliselt ilusad ..  Olin muidugi täitsa üllatunud ...  Peale selle veel üllatas pehmete mänguasjadega ja värvi vahetava lumememmega ..  Oh nii lapsemeelne kui ta on ja  hea südamega ... mis mängija nüüd mina olen ,aga noh  ... ega ma talle midagi ei öelnud peale tänusõnade muidugi ..

 Ma olen lapsepõlves kõigest sellest palju ilma jäänud , hea kui jõulude aeg peksa ei saanud, meil ju jõule sel ajal ei peetudki , midagi poole kõrvaga kuulsin mõne vanainimesed käest et jöulud aga ei teadnud sellest midagi , meil oli ikka näärid ja kuusk toodi 3o õhtupoolikul või siis ilmus 31 hommikul kui ärkasime , ema ikka hoolitses selle eest , kingitusi me ei saanudki kui ainult mõni kooliks vajaminev asi ...
Oli ka selliseid jõulusid või siis näärisid kui seisime terve öö nurgas ja nutsime ja isa purjus peaga mõnitas meid vennaga ja ema ,midagi ei saanud teha, sest kartsime .. Emal lõi puuhaluga käe puruks , sihtis küll pähe selle haluga aga ema sai veel käe ette panna ja käsi murdus ... oh jube    parem kui ei meenuta .. Mis kingitusi siis veel rääkida  .
 Esimese nuku sain mäletamist mööda kui läksin peda kooli ja klassikaaslased kinkisid  nuku , me tegime  klassikaaslastega sellise traditsiooni et igaks sünnipäevaks kinkisime nukud ...  et pole vaja siis pead murda , kellele mida kinkida , üks korjas rahad kokku ja ostis nuku ära mis siis saada oli ...


AASTA ILUSAIM ÕHTU

Kõik teed nüüd lumest valged…
Kuid roosad on su palged…
Näe, tähesära peegeljääl…
Su naer kui aisakellahääl…
On aasta viimane õhtu
see kõige ilusam õhtu!
Kuu on viltu taevaserval…
Olen muinasmaal ma su kõrval…

 Maa kiirgab küünlasära…  Sind täna rööviks ära…
Ma enne ootan näärimeest… Tal ütle salm ka minu eest…
On aasta viimane õhtu  see kõige ilusam õhtu,
käes homme juba meil aasta uus.

 Ja südaööl… …sind hoida süles ehk võin
kui homset õnneõit…  Eks näe, eks näe…
Ja südaööl  rakette kirjuid lendab siis,
on segi suudlused ja õnnesoovid…
Kellad löövad, šampus voolab…

 Käib pidu igas majas…  Kuid mul on sind vaid vaja…
Sa vaata kinke, mis mul käes!…  Ma peale sinu muud ei näe…
On aasta viimane õhtu  see kõige ilusam õhtu,
kus rõõmsad tunded elavad…  Ja klaasid kokku kõlavad…

Me kuuse ümber laulame ja küünlavalgel naerame –
on aasta ilusaim õhtu see!

 Heldur Karmo eestikeelsed  sõnad K 1984
That Holiday Feeling
(Phil Jacob - Bill Jacob - Joe Guerico)

 LP: Steve Lawrence & Eydie Gormé  “That Holiday Feeling!” (1964)       Esitaja: Ivo Linna


Kommentaare ei ole: