veel Jõuluni

12. dets 2018

12 d e t s e m b e r

 Ma ei tea mis viga on aga und ei saa viimasel ajal , vist olen üle töötanud … heheh .
 Täna taas . ÖÖSEL  oli nii hea koristada …  natuke ikka  paha ka sest pead tasakesi seda tegema, sest teine magab …
No sain jälle palju asju tehtud
Reedeks kutsuti meid soolaleivapeole Anneli poole … hurraa  peab ruttu seal ära käima muidu kolib jälle uude kohta enne kui jõuab seal ära käia ..
see oli muidugi nali aga ta on mkolinud juba 5 korda selle aja sees kui mina  ühe korra …
                   Mina ei saakski  kolida  sest asju on nii palju ja neid ei jõua kokku korjata …
                                                          jõulumoor  vist 6 aastat tagasi




1 kommentaar:

neiud ärevil ütles ...

Ma käin siin iga päev muide ja loen kõik su postitused ära.Jõuluaeg on teadagi kiire. Mustmiljon kohta on läbi käidud, mitu head filmi vaadatud ja palju huvitavaid asju oleks millest kirjutada, aga jah õhtul on sada muud tegemist, päeval olen tööl ja nädalavahetused lähevad nii kiiresti.Pealegi kohe jõulupidu tulemas ja karu osa vaja selgeks õppida. Eks ma siis ikka võtan ennast varsti kokku ja kirjutan kõigest. Aitäh, et meelde tuletasid.Sina ole ikka tubli edasi ja muidugi rõõmus.