veel Jõuluni

31. dets 2012

Kallid külalised

Kuna mu oma lapsed on "kaugel kaugel" Rootsimaal  ja ei saa mind külastada jõulude ajal ja  kahjuks ei saada ka mulle kaarti sealt Rootsi kuningriigist, siis olen rõõmus, et sõbranna Anneli võttis oma poja ja pojapoja Martini  ( kes olid EESTIMAALT  külla sõitnud )ja tulid meile jõulu teist päeva tähistama . Loomulikult koos pisikese lapsega on jõuludel hoopis teine jume .  Ja minul ju kodu nii ära kaunistatud, et lapsel oli hea kõike vaadata ja uurida ja mängida . Martin on niiiii armas poiss . Kasvanud eelmisest aastast muidugi aga tragi ja tubli ...  Mina katsin laua ja kõiksugu head ja paremat mis veel oli  jõulusöökidest veel alles .  Jõuluvana ka käis ja tõi väga head kingitused - loomulikult ,sest ma olin ju hea laps terve aasta .

kunstripsmed, kaks inglit, küünal, sussid ja magnettallad  .

 
Meil oli tore istumine ja Martin  sai mängida ja tegime ka palju pilte
 
Eero viis rahva koju pärast
 
 Anneli tõi  Eesti heeringat ja suitsuvorsti , ema tehtud marineeritud angerjat,tursamaksapasteedi ja siis veel rosoljet . Kõik oli väga hea.
Siis veel helena küpsetatud magusaid pirukaid ja piparkooke ja jõulutorditüki mille ka oli Hellu valmis teinud .. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentaare ei ole: