veel Jõuluni

31. dets 2012

Külas



Köögis oli laud kaunis ja stiilne

Jõululaud oli väga stiilne ,
 esiplaanil paremal pool on minu toodud kaks purki kisselli
 ja kollane piparkoogi kausike

Ikka poseerin ka laua ääres
 

Anneli ja Helena kuusk ...

Kosmeetiku poolt töödeldud Nata

 
Ja minu armas kosmeetik ...
 


Pühapäeval kutsus Anneli endale külla,  oli nagu asja ka, sest tahtsin, et Helena paneb mulle ise uued kunstripsmed ja õpetab kuidas neid panna . Helena oli nii armas, tegi oma käekesega mind ilusaks ja näitas, kuidas teha ... siis värvis veel silmalaud ja siis olin ma ilus ... hehehe '
 Annelil oli väga stiilselt kaetud laud ....  Pärast tuli veel Helgi ka ja tõi mulle kindad, mis olin  enne taksosse unustanud ... Helgi viis mind veel koju pärast ... Nii tore oli jälle ...
peale kosmeetikut

Kommentaare ei ole: