veel Jõuluni

27. dets 2011

Enne jõule (väikesed jõulud )

 
 

Jõulud mööduvad alati väga kiiresti . Hakkad juba valmistuma novembrikuus kui on vaja hakata kaarte tegema hakata ja  siis märkamatult ongi detsember käes ja poole kuu pealt vaja kaardid teele saata , samutu pakid . Kui kaarte tegema hakkasin siis ei mõelnud üldse selle peale, et kõigile on vaja ka osta ümbrik ja mark , kõigile 70- nele kaardile . Nüüd kus ma enam pole tööl ja saan miinimum pensioni otsustasin ,et ei hakka järgmine aasta  enam nendele saatma- kellel on arvuti või  telefon ... nagunii arvutis igas portaalis õnnitleme omavahel ...
Noh sugulastele ja emale saadan ikka .Sellise otsuse tegin aga ´kes teab , kes teab ....
 
Detsembri keskel algavad siin ka väikese jõulu tähistamise pead .. Alguses oli Sininauha pudrupidu .. Nädal enne jõule oli all korruse sööklas pidulik jõulupraad tasuta  Küll seal oli kõike : Porgandi ja kartulivormid , salatid : heeringa , seene , rosolje ,  singiliha , soolalõhe rullid  ja suitsulõhet  . kõike oli külluslikult
Inimesi käis ka palju , ligi 40 inimest ..





Enne seda oli jõuluõnnistus Kaura teel.  
 Laud oli kaetud . Küpsetusi oli igasuguseid ...magusaid ja soolaseid kohvi kõrvaĺe , Tuula pidas kõnet . Seejärel laulsime jõululaulu , siis luges piiblist katkendi jeesuslapse sünnist Katri , seejärel laulsime ja  siis sai Aake ka sõna ja rääkis  et jõulu saab pidada ka ilma kaunistamata ja vaikselt  mõeldes jõulu tegeliku olemuse peale ...
Seejärel laulsime veel Hoosiannat ja siis oli kohvi joomine , Eero hoolitses minu eest tõi mulle kohvi ja paar küpsetist mis tõesti olid igavesti maitsvad . Tuula oli näinud palju vaeva ...


 
laulutekstid on laua peal

 



 
väga maitsvad koogid saiad


Päris kuusk on ikka kohe teistsugune ja palju ilusam


Ehtne jõulukuusk

 
 


Jõulukamin


































2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Need pildid on tõesti kaunid ja kirutiski on väga huvitav kuna elan üki siis jõle suure söögilauaga ei pea. Ka minu rahakott on väike ha pealegi suurema osa neelavad ravimid ja vajaduselka haigla päevad ära

Jõulublogi ütles ...

Ma võiksin järgmine aasta ehk heategevuse korras anda natuke raha aga ma ei tea kuna oled anonüümne aga kirjuta mulle ...