veel Jõuluni

16. dets 2013

Jõulukaart

Täna tuli kaart minu mehe vanematelt, nemad elavad Vantaa linnas Helsingi lähedal

 See kaart tuli minu mehe õe tütre Jaana perelt , nemad elavad ka Vantaa linnas  ja peres on kaks last ja kass  kelle nimi on Ripa , tema pilt ongi kaardil .
 

2 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Tegelikult kahju, et enam pole iga päev postkastis neid jõulukaaarte, mis aastaid tagasi olid. Sai rõõmu ja ärevusega oodatud ja hea tunne oli kui keegi oli jälle meeles pidanud. Nüüd tulevad siia arvutisse ja pole enam pooltki seda ootusärevust. Eks ise olen ka süüdi ja ei saada eriti. Ainult paarile vanatädile kaarsi näol. Teistele telefoni sõnumitena.

Jõulublogi ütles ...

Jah, Reet, ka mina olen üliõpnnelik kui postkasti potsatab mõni kaardike , ootan seda eriti siin, kaugel Eestist. Ega ta nii kaugel polegi, aga siiski. See on hea et traditsioon ikka säilib vaatamata facebookile ja teistele kohtadele kuhu saadetakse õnnitlusi mis kaovad sealkuidagi ära muu info sisse