veel Jõuluni

9. dets 2013

Jõulukuu üheksas päev



Esmaspäev.    Täna hakkan valmistama piparkooke.  Tegelikult tahtsin neid valmistada koos oma kalli lapselapsega aga kuna tal oli minu juures nii palju tegemist ja aega oli meil oh kui vähe siis me ei saanudki koos teha piparkooke , aga eks see jääb meile tulevikuks.  teeme siis kui ta on juba minuga rohkem tuttav ja harjunud ja suuremaks kasvanud ...




 
 

 
 

 

 
 
                                    

Minu väike inglite riiul


Ema saatis EESTIMAALT  mulle järgmise aasta kalendri , seal on ka nimepäevad ..
 
 



 
Anneli käis Raivoga ja töi imelise kaunistuse aknale
südametega, mina riputasin sinna külge  päkapikuneiud

Ilus, ilus, ilus, on õues .

Rõdul seisab vana närakas kuusk ,  tahtsin ta juba eelmine aasta välja visata  aga siis jäi see tegemata . See aasta tellisin uue koheva ja hästi ilusa kuuse . Paljudele ei meeldi tehiskuused aga mina mõtlen ökoloogilises mõttes jalajälje peale ja ei too iga aasta tuppa  maharaiutud kuusekest metsast, vaid minule  kõlbab palju aastaid üks ja seesama.
Aga ei raatsinud ära visata ka vana rääbakat kuuske ja panin ta rõdule linnukestele vaatamiseks. Enne jõule kaunistan ära, siis pole ta nii kole ühti
 

Anneli kingitud inglikesed

 
 

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere!
Ingliriiul on huvitav, kindlasti on igal neist ka Sinu jaoks oma lugu, millest võiksid mõnikord kirjutada. Kui palju neid kokku on ja kui kaua neid kogunud oled jne?

Jõulublogi ütles ...

Tere, aitäh huvitava ettepaneku eest. Ma loen inglid kindlasti üle, praegu ma ei tea kui palju neid on aga paljudel inglitel on oma saamislugu,Kõik kinkijad on meeles aga olen ise ka paljud ostnud. Ja paljud olen kinkinud ise oma sõpradele sugulastele . Kui kingitakse ingel tunnen ennast väga erilisena selle inimese jaoks ja tean et ta tahab et ingel hoiaks mind ... Ilusat jõuluootust!
Esimene ingel kingiti mulle 2002 aastal sellest ajast peale hakkasingi koguma .