veel Jõuluni

3. dets 2014

3. j õ u l u k u u

 
 
Hommikul ärkasin pool kuus ja hakkasin toimetama , kuna eile sulatasin  sügavkülmkappi, siis nüüd oli öö jooksul ilusti lahti sulanud ja kuivanud ja sai tagasi asetada marjad ja muud  tagavarad . Siis koristasin veel köögis, vahtisin ka hommikutelevisiooni ja  lugesin lehest uudiseid siis olin väsinud ja heitsin uuesti magama ..
 Nüüd on keskpäev ja vaja uuesti toimetama hakata ... täna juba 3 dets. jõulud lähenevad ja tahaks hästi palju ära teha ...
 
 
 
 
 
Anneli toodud kimbuke metsast
 
 
palju palju päkapikke
 

2 kommentaari:

Elina K ütles ...

Särab kuusk ja särab tuba...
Sa oled nii usin toimetaja, et ilmselt tunglevad päkapikud jõulutaadi juures järjekorras, et ... kes saab Sinu sussi sisse mandariini poetama tulla....

Jõulublogi ütles ...

Elina, tänan, tänan, tänan et leidsid mu jöulublogi üles , ma olen nii jõuluinimene kui veel vähegi olla saab ja päkapikkudel on minuga head suhted ... ma nii armastan jöule, ma soovin sulle ka seda toredat tunnet aga arvan et ka sa ise armastad jöule sest oled nii armas inime ... head 4 detsembrit