veel Jõuluni

4. dets 2015

4. d e t s e m b e r

Millest algab sinu jõuluootus?
Minul algab jõuluootus esimesest jõulukaunistusest mis ma välja vötan , tavaliselt on  need pisikesed t küünlad mis meeleolu hakkavad looma kui õues hakkab pimenema ja kui paned küünlad särama siis juba tekib esimene pisike jõulutunne .
Jõulutunne algab ka esimesest ostetud kingitusest jõuludeks ja kaartide tegemisest . Neid peabki hakkama tegema küllalt varakult, et ikka õigeks ajaks teele saata ..
 Minu esimene jõuluootus algab siis, kui korjan  suve lõpupoole  käbisid, oksi  ja sammalt .
  See on ikka hiiglamõnus kui jõulutunne tuleb peale . Mõnel ei tule, no egas midagi, ega see surmatõbi pole. 
Soovin kõigile mõnusat olemist detsembrikuus ..


ja ärge unustage linnukesi toita

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas tohiks paluda teise blogisse otselinki jõulublogile, et kohe üleval oleks niisugune viide tekstis?

Jõulublogi ütles ...

Ja mul on see olemas , teises blogis "Ma tahaksin kodus olla" seal on paremal pool alla rullida pilt jõuluvanaga ja kirjutatud pealkiri Minu Jõulublogi sinna klikk ja oletegi siin Seal on ka link "Minu laulublogile" ja seal on link Jõulusalmidele .. paremal pool ja pikalt alla rullida ..