veel Jõuluni

3. dets 2018

2 d e t s e m b e r pühapäev ja 1 ADVENT




Esimene advent 
 ja selle puhul kaunistasin  ka ise oma kätega advendiküünlad seekord sedamoodi  



 Täna ärkasin  armastus  südames . Olin näinud nii ilusat und . Olin peaaegu  armunud imeilusasse poissi ja tema oli  armunud miskipärast minusse … Ise ka seda ei uskunud unes, et mulle sai osaks selline õnn.
Niipalju kui ka ma proovisin pärast meenutada- kes see vöis olla - ei tulnud midagi pähe . Lihtsalt tundmatu …. mitte mingi vana peika ..
Oh issand kui hea tunne see oli .
Kui oled armunud ja sured peaaegu selle õnnetunde kätte  ära ,  terve hommikupooliku ma mõtlesin selle peale kui  ilus see oli  . ja huvitav ma olin seal unes noor ja terve . Mitte invaliid- nagu praegu …  oehhhhh "vanamutt ja tahab kaeru …"

Pühapäevane päev möödus ikka ja jälle jõuluasjade sättimiseks ja  triikimiseks .
ja kudumiseks ja söögitegemiseks   veel sain rääkida oma kallikestega Skypes ja  pakkisin jõulukingitusi ja pakikesi …  Veel on aega aga palju on veel teha ja sättida ,homme ehk pannakse kardin üles kööki … Pesin pesu muidugi . pesin ka Eero tossud ära …


Kommentaare ei ole: