veel Jõuluni

22. dets 2020

Pirukaleee

  








 sugulane Venemaalt saatis oma kuuse pildi  

Sugulaste kuusk Orenburgis 

ja pisikene sugulane  koos kiisuga 

Ja minu  kardinakuusk 



ja minu kuusekardin 

Nikolai foto mille ma  jõuludeks kaunistasin ja talle  saatsin   FB 

Mulle meeldivad tema fotod Loodusfotografide lehel 
Piret ja Priit saatsid 

Ja minu väike sugulane Moskvas 

Ringvaates tutvustas  uusi raamatuid 




väikesed portsud on alati väga ilusad 
siin mõned näited ..  ainekihid võivad olla erinevad 

                                                   





1 kommentaar:

Elina K ütles ...

Maailm on imeline ja üksiti seoseid täis. Meie oleme kaks ja natuke peale aastat elanud Pensa oblastis. Orenburgi on sealt veel üle 1000 km.... Tollest ajast on päris palju mälestusi ja üks eriti soe meenutus - Orenburgi kitsevillast suur kohev rätik. See oli tõeliselt soe ja parajalt suur, et mahutas endasse nii pea kui ka rindkere ja sealses krõbedas talvekülmas oli tõeliseks päästjaks! Eestisse tagasi tulles kinkisin selle siinsele tõelisele "külmavaresele" ja ... nüüd, aastakümneid hiljem olen mitut puhku mõelnud, et ... no küll oli ikka üks hea rätik!
Ja jällegi üks ununenud idee - salati pakkumine pokaalist! Väga ilus ja elegantne! Hea ikka, et keegi vahel midagi meelde tuletab ja sätin selle mõtte nüüd kenasti kõrva taha järgmise väikese kohvilaua tarbeks!