veel Jõuluni

30. nov 2013

jõuluuuring

Vastab Mare , minu Rate sõbranna
 
Püüan vastata ausalt,kas need vastused sind kuidagi aitavad ei tea.

1. Minu jaoks on jõulud usklikke pühad,mina olen uskumatu ja pole seega mulle.

2. Jõulud veedan kodus või lähedaste juures.

3.Vanemaid enam pole,nende hauale küünal. Tütre pool. 

4.Perekondlik lõuna- või õhtusöök

5.Kodused verivorstid,sült.

6.Kasvasin vanavanemate juures ja vanaema oli hästi usklik,jõule peeti alati.

7. Ei

8. Lumi ei oma minu jaoks mingit tähtsust.

9.Püüan ikka mõned kaardid saata.

10.Toidud valmistame peamiselt ise,laud saab rikkalik.Süüa jätkub mitmeks päevaks.(hapukapsad,verivorst,sült,seapraad,kartul,kaste,pohlamoos,kõrvitsa salat,piparkoogid,

11. Oma tehtud toidud.

12.Oleme kinkidest viimastel aastatel loobunud või teeme midagi ise.

13.Saun pole tähtis,see on vana aasta õhtu traditsioon - uueks aastaks puhtaks.

14.Ei

15.Lapseks enam ennast ei pea,vanamoor juba.






-->

 

Kommentaare ei ole: