veel Jõuluni

5. nov 2018

Uued margid Soomes

 uus mark  
 nimega KUI ON JõULUD 
20 tk  21€
saatmiseks ainult Soome jõulutervituse ajaks 

saatmiseks  ainult Soome 
 10tk 15 €
nimeks 
Kodu küünlad 


 saatmiseks välismaale   
nimeks
 Radi ridi ralla 
 10tk. 16 €

Jämarjad 
10 tk  15 € 
saatmiseks ainult Soome 


2 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Tere, tere. Mina ei suuda ennast veel kuidagi jõulu lainele häälestada. Mulle algavad toimetused alles siis kui on esimene advent ära olnud.Praegu on mul veel meie ilus suvi meenutustes ja ei usu veel isegi, et see kõik on selleks aastaks lõppenud. Lasteaias algab muidugi suure päkapiku tegemisega jõuluaeg ja usun, et sellel aastal olen see jälle mina. Tegelikult on vahva ja loodan, et detsembriks tuleb ka natuke lund.See toob veel kõige õigema jõulutunde. Sulle aga nobedaid näppe ja usun, et sul on varsti juba kogu elamine kaunistatud. Meil sellel aastal lasteaias lastele jõulunäidend ja mina ilmselt jälle karu. Loodan, et meie pisikesed kartma ei hakka.Ahh, tegelikult on elu nii ilus ilma jõuludetagi, aga tore on kui on midagi oodata ja jõuluootus on ometigi imeline.

Jõulublogi ütles ...

Oiii nii tore et siia blogisse esimene kommentaar sinult jõudis . Aitäh sulle Reedake … Oled super. Jaa.... lasteaed teeb sulle ruttu selgeks kunas jõuluaeg pihta hakkab . mul tuleb see vist vanast rasvast et nii kui sügislehed hakkavad kolletama nii käed hakkavad sügelema ja jõuluasju meisterdama … huhhh . Aga lasteaeda igatsen taga … nii tore oli lastega neid jõulunäidendeid välja mõelda ,õppida ja harjutada .. Mina ei tahtnud olla karu , mina tahtsin hoopis jänes olla .. paks jänes ja kuna mu paariline oli piitspeenike siis tema oli karu , peenike karu.. heh see oligi naljakas …. tal oli küll tekid ümber aga ikka oli peenike heheheeh … Lapsed olid vaimustuses … neile meeldis ka teatrit teha … paljud olid nii andekad et neist oleks võinud näitlejad tulla … käisime esinemas ka asutustes ….. Muusikaline kasvataja oli ka super , praegugi samas tööl . Reedake , head jõulutunnet sulle saadan siit …